@ work

Står på jobbet just nu och kollar igenom alla fina bilder från bröllopsmässan vi höll i för ett tag sedan :) Vi har fortfarande inte fått alla bilder ännu men här kommer några iaf som några av er kanske redan sett på Mist bloggen!
Den här tjejens hår (som jag gjort) vart så jäkla coolt! Hela hennes stil blev lite tuffare än vad man e van att se en brud som men snyggt att sticka ut ur mängden!

Och så självklart mina finaste fin fina vänner!! Bella och Michel va nog finaaaast (nej nej, jag favorisserar inte alls :P ) på hela mässan :) Älskar verkligen Bellas klänning! Håret har jag gjort, kommer bättre bilder på det inom kort ;)
Btw...idag grattar vi Michel som klarade uppkörningen!!!! :)

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0