Cause you are my angel, save me from danger. With you i'm no stranger...

Till skillnad från vad många tror om mig när det gäller musik så lyssnar jag faktiskt på allt möjligt! Allt från polka till hårdrock, i alla möjliga språk. Chockerande va? Jo, jag kan förstå det med tanke på att jag nästan bara skriver om Linkin Park här på bloggen men det är just för att jag aldrig slutat älska dom! När jag va liten va jag ett stort Britney Spears och Nsync fan, men den kärleken växte jag ifrån med tiden. Linkin Park har jag däremot växt med, delat många fina och sorgliga minnen med och dom har alltid funnits där för mig!

Men som sagt har jag en sjukt blandad musik smak och jag älskar musik man kan dansa till då jag i princip dansat hela mitt liv!



Idag hoppas jag dock på att få se de här bandet uppträda live! Jag är helt förälskad i den här låten, den är så himla vacker och det är en av deras många bra låtar :) Dom ska nämligen uppträda idag på augustifestivalen i Norrköping och jag ska dit med älskade Birdie och min kusin :)
Ses vi där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0