Tisdag 16/8-11

Vilken tomat på vårdcentralen var det som kom på denna geniala idé att för att boka tid måste man ringa dit, slussas vidare några hundra gånger för att slutligen få höra att dom ringer upp dig "ca klockan fem över tolv idag" för att boka en tid?

Då sitter man alltså vid telefonen och väntar, väntar, väntar tills klockan blir tre och man verkligen måste in på toa OCH SJÄLVKLART SKA DOM RINGA JUST NÄR MAN SITTER PÅ TOA!!!!

Då missar man samtalet och måste ringa dit igen och upprepa hela proceduren! Tänk er då att gå igenom allt detta med en öra som värker hela tiden och som grädde på skitet låter det som att jag har en torktumlare i örat!!!
Brukar det inte va sånt som gör att folk hamnar på mentalsjukhus?

Så har mina senaste två dagar sett ut i alla fall, bara väntat och väntat och väntat...


Tröstar mig med att kolla på lite gamla bilder från London. Åhh London, riktigt tråkigt med allt som hänt där under senaste tiden! Hur kan nån förstöra en så vacker stad?

Ledsen att detta vart ett riktigt depp inlägg men det är svårt att finna inspiration när örat håller på som den gör. Vi hörs när det börjar kännas lite bättre.

Kramar K

Kommentarer
Postat av: Bella

bara så du vet, så älskar jag att krossa tomater :D

2011-08-16 @ 18:27:08
URL: http://bwiththejokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0