Fredag 8/7-11

God morgon! Fan va tiden går fort, snart är det vinter juh!! Måste passa på och njuta av solen och värmen innan kylan tar över så idag blir en riktig slapp dag. Fortsätter himlen vara torr (alltså regnfri) så blir det nog att sitta på taket :)
Linne - Gina Tricot, Shorts - Gamla från Gina Tricot, Skor - Libanon, Väska - Accessorize

Såhär såg jag ut när jag rullade runt på stan igår. Hade massa ärenden att fixa, riktigt tråkigt men som måste göras. Och nej, jag kan verkligen inte va seriös på bilder. Jag hatar att stå och posera! Hur gör folk som poserar egentligen? Finns det någon speciell hemlighet? Måste man va medlem i nån hemlig klubb för att få veta?

Kramar K

Kommentarer
Postat av: Fågel

snygg outfit birdie :D u look like u want to move it move it :D

2011-07-08 @ 21:16:56
URL: http://bwiththejokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0