Godkväll

Idag har jag gjort i stort sett absolut ingenting. Ja har galet ont i vänstra öra vilket rubbar mitt balanssinne (inte för att mitt balanssinne nånsin är särskilt bra). Så för att undvika risken att ja missar ett trappsteg och ramlar ner för trappan har jag bara stannat hemma idag :P

Igår va en stor dag dock. Fågel och jag åkte hem till henne för att rensa och organisera hennes garderob! Jag älskar att organisera så jag tog gärna på mig uppgiften att vika kläder och organisera så det blir lättare att hitta :)
Vill ni ha tips förresten om hur man organiserar i en garderob?

Fågel hade fullt upp med att skura :)

Hennes enorma och grymt praktiska drömgarderob är till salu förresten! Gå in på hennes blogg som ni hittar HÄR och kommentera om ni är intresserade av att köpa eller vill veta mer :)

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0