Billigast är bäst?

Denna sotning gick jag runt med på stan för några dagar sen. Inget märkvärdigt med den, en vanlig sotning i brunt som är väldigt snyggt till sommaren! Men jooo, lite speciell är den kanske....skuggorna jag använt kommer nämligen från H&M och kostar en ynka 20 lapp styck! På bilden har jag haft skuggorna i nästan 8 timmar! Bra kvalle eller vad? :P
För bästa möjliga resultat bör ni dock använda penslar av äkta hår. För som jag brukar säga, spelar ingen roll hur dyr din ögonskugga är. Om din pensel är skit kan du lika gärna slänga skuggan i sopen :)

Kramar K

Kommentarer
Postat av: fågel

kan din bas påverka ögonmaken?

2011-06-12 @ 19:12:15
Postat av: Johanna B

Jag håller med dig faktis...du nämnde det sist till mig om penslarna och sminket och det stämmer. Jag har haft H.M. smink på mig och använt penslar av riktigt hår och det har hållt sig länge...Jag säger bara satsa riktigt bra penslar och man kan köpa billigaste sminket och det håller hela dagen :)



kramar

2011-06-12 @ 21:21:53
Postat av: Kristin

Fågel: Intressant fråga :) Ska ta upp det i ett inlägg nästa vecka ;)



Johanna: Vad kul att du följde mina råd och det funkade för dig :) Glöm inte att ta hand om dina penslar oxå för det är superviktigt! Kram

2011-06-12 @ 22:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0