What´s going on

Som ni kanske märkt har det varit lite segt med uppdatering senaste dagarna och det beror på att min kusin är här på besök. Hon har åkt ända från Kanada för att tillbringa två veckor här och då kanske ni förstår att jag inte har lust att sitta framför datorn då. Jag har inte sett min kusin på nästan 10 år så vi har mycket att ta igen. Bloggandet kommer återgå till det normala nästa vecka då hon åker hem. Jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan men jag lovar inget.

Under tiden kan ni besöka min älskade fågels blogg som ni hittar HÄR. Hon skriver om allt mellan himmel och jord och är sjukt rolig. Läs så kommer ni förstå varför jag älskar henne så mycket ;)
Två fåglar på stan <3

Kramar K

Kommentarer
Postat av: Fågel

En väldigt omsmickarande bild på mig men bjuder väl på den här gången:p



<3

2011-06-29 @ 11:00:44
URL: http://bwiththejokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0