En månad

Hej hej hoppsan här har det varit dött :P har så sjukligt mycket att blogga om men väldigt lite tid så vi tar oss igenom allt sakta men säkert :)
Det första och allra viktigaste jag har att blogga om är något som ligger mig väldigt nära hjärtat. Något som jag sett fram emot hur länge som helst, något som jag räknar sekunderna tills jag äntligen får uppleva det. Idag är det exakt en månad kvar tills jag äntligen får stå där i ericsson globe och skrika mig hes.
Efter elva års längtan kommer jag äntligen få se dom personerna som funnits vid min sida, delat glada, sorgliga, ilskna och alla möjliga typer av minnen med mig. Jag kommer äntligen få höra låtar ja skrattat, gråtit och hoppat till, live!!

Jag snackar självklart om LINKIN PAAARK BABYYYYYY!!!
Om exakt en månad kommer jag vara den lyckligaste människan i världen!! Det är helt sjukt egentligen hur en grupp främlingar kan göra en person så lycklig! Men det bästa av allt är att jag kommer få dela denna underbara upplevelse med 3 personer som betyder otroligt mycket för mig :)

En månad kvar :D

Kramar K

Kommentarer
Postat av: fågel

LINKIN PARK BABY !!!!

2011-05-15 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0