Fågelbryn - före och efter

Hemma igen en snabbis för att äta :)
Innan jag springer iväg igen tänkte jag visa lite före och efter bilder på min vän Bellas ögonbryn. I början av mars bestömbe hon sig för att spara ut dom och låta mig plocka dom. Mitt förslag va att vi skulle ändra om hela formen på brynen till något som passar henne mer. Bella har alltid haft runda bryn, vilket är snyggt men jag tyckte att en lite skarpare båge skulle framhäva hennes ögon mycket mer.

Såhär såg hennes bryn ut i början av mars:

Och såhär såg det ut i tisdags när jag plocka dom

Före och efter:

Skillnaden nyns inte så jättebra på bilderna, ska försöka ta bättre bilder men ni ser att bågen är skarpare och att dom blir lite smalare längre ut vilket ger mer lyft åt ögonen och en piggare blick :)

Nu måste jag springa!

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0