Loppis

God morgon bloggen!
Jag vakna för en stund sen och sitter nu med en kopp kaffe :)
Idag har jag rtt så mycket att göra. Prio nummer ett är att fixa till bland loppis grejerna. Fågel och jag ska vara på himmelstalund på lördag och sälja massa saker vi inte vill ha längre. Själv har jag lyckats samla ihop 3 stora kartonger än sålänge!! Fattar inte hur jag lyckats samla på mig alla grejer, ja rensar juh ändå regelbundet :S
Anyways...dom här snyggingarna kommer att hänga med till loppisen. Jag älskar dom väldigt väldigt mycket men det längsta jag kunnat gå i dom är fem meter :( Jag får helt enkelt för ont! Men som sagt dom kommer finnas där så är du intresserad av att köpa dom sväng förbi himmelstalund på lördag :)
Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0