Ni frågar, jag svarar

isabella om mobilblogg - på jobbet:
Hej skulle du kunna visa en enkel men färg glad vardags make , för jag gillar att sminka med färg men vill inte att de ska se to mutch ut :) Jätte fin blogg !

Hej Isabella! Tack så mycket :)
Jag själv är helt inne i enkla men färgglada maker just nu det är så snyggt när man bara vill ha lite färg på ögonen utan att se för spacklad ut! Tyvärr är jag smst på att fota mina sminkningar (lovar att skärpa till mig dock) men jag har rotat runt lite i arkivet och hittat ett par enkla men färgglada sminkningar :)
Färg på läpparna är ett oxå ett tips om du vill vara sparsam med sminket. Då räcker det med lite mascara på ögonen, om ens det ;)


Rött och gult är en väldigt snygg kombo nu till sommaren och det kommer ni se mer av här i bloggen ;) Ett annat tips är eyeliner, det markerar ögat snyggt och finns i massa olika färger.



TIPS! Investera i Make up stores Mixing liquid, med den kan du förvandla vilken skugga som helst till eyeliner och på så sätt spara massa pengar på att köpa eyeliners :)

Hoppas du fick lite inspiration :)
Kramar K

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för dem fina tipsen :D ser fram emot fler fina sminkningar :D



ha de fint

2011-05-17 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0