Solskydd

Cubus 89:-

Köpte solskydd häromdan från Hawaian tropic som jag hört ska vara riktigt bra! Förra året körde jag på ett från Nivea men vart alldeles fläckig av. Men som sagt ska den här tydligen vara jättebra. Jag har dock inte hunnit testa den än så jag får återkomma med recension men den doftar riktigt gott iaf :)

Eftersom jag inte har särskilt lätt för att bränna mig i solen tog jag den med spf 6 nu under tidig sommar. Men under juli månad blir det nog att uppgradera mig till en 10 eller 15.
Jag kommer skriva lite mer om solskydd och hur man får brännan att hålla i ett annat, lite längre inlägg så håll utkik alla ni som är intresserade :)

Kramar K

Kommentarer
Postat av: natta

sv: okeeey, nice :D jo det går bra faktiskt! får mer o mer kunder =D så det är superskoj. I helgen ska jag på en "tjejkväll" där flera ville bli sminkade samtidigt :) och så har jag ett par stycken till balen!



Funderar ju på o gå någon utbildning.. men känner att jag kanske ändå bara vill ha detta som extraknäck o ett annat jobb som jag försörjer mig på..hmmm.. har ju MYCKET kvar o lära även om jag kan sminka osv... men 60 000 känns sååå surt att betala om jag verkligen itne ska satsa på det fullt ut! kramkram

2011-05-24 @ 23:10:53
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0