Somewhere I belong

Yo yo yo!
Körde stram ponnysvans på jobbet idag så nu har jag världens huvudvärk! Note to self: Ska du ha en stram svans får du fan klippa av halva håret först, långt hår väger mycket!!

Annars gick det jättebra på jobbet idag. Vi fick in en massa snygga nyheter, vi får alltid nyheter på tisdagar, så förutom att hjälpa våra fina kunder har jag packat upp allt och gjort plats för de i butiken. Jag kan ta lite bilder på favoriterna och lägga upp här på bloggen om ni vill?

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag kolla på film. Blir att sova tidigt ikväll för imorn börjar jag tidigt. Förresten, snart kommer en ny grym filmblogg så håll utkik :)


Min favorit ring. Tre ord som gör livet enklare:

TRO
HOPP
KÄRLEK

Lägg gårdagen bakom dig. Blicka mot framtiden. Lev idag.

Kramar K

Kommentarer
Postat av: Vanesa

Åh vad roligt att höra!! :D läängtar tills jag får den!!! kramis

2011-10-13 @ 14:26:48
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0