Pretty birdie, walking down the street


Såhär såg min vackra vän fågel ut på Syle by Tyra eventet för över en vecka sedan. Håret fick en massa volym och lockar, sminket fick falla i jordnära färger som brunt och beige men för att få en mer party känsla öste jag på med en guldfärgad eyedust som finish!
Hennes rouge och läppstift kommer från Nouba (finns att köpa på nelly.com).

Här får ni även se hur hårfärgen blev. Det är jag som har färgat! Min kusin George, som äger Salong Hallings på Drottninggatan i Norrköping, va så snäll och lät mig låna en stol så vi kunde färga fågels utväxt. George är faktiskt den enda människa i världen som får klippa mig just för att han alltid lyssnar. Säger jag att han ska klippa en centimeter så klipper han aldrig mer än det. Så ett tips till alla som är trötta på frisörer som klipper av för mycket: Gå till Salong Hallings och fråga efter George!

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0