Tisdag 9/8-11

God dag!
Jag är helt slut idag! Åkte och spontanträna igår och fan va skönt det va!! Älskar att träna men jag har inte tränat på väldigt länge och det känns verkligen i ryggen. I mitt yrke är det viktigt att träna ryggen eftersom man står väldigt länge och anstränger ryggen en hel del. Så nu har jag skaffat medlemsskap och ska träna regelbundet :)

Idag blir en ganska slapp dag förutom att jag har lite ärenden att fixa. Måste även köpa en ny bok. Har ni några förslag på bra böcker? Jag läser allt möjligt så ös gärna på med förslag :)


Synd att det är så tråkigt väder ute idag, hade vart skönt att sitta i parken med en bra bok :(

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0