Tisdag 26/7-11

God morgon bloggen! Ja vakna på sämsta möjliga humör idag så ni vet. Alltid bra att veta. Vi håller nämligen på att göra om i trädgården så sen klockan sju på morgonen har det borrats, hackats och skrikits rakt utanför mitt rum!
Till råga på allt så är det molningt ute för typ hundrade dagen i rad!

Idag är en typisk dag då man bara vill sitta hemma med en bra bok och njuta av ledighet men nej, inte jag, inte idag. För idag har jag massa ärenden på stan innan jag ska träffa världens bästa fågel för en fika. Låt oss åtminstone hoppas att det inte regnar för jag är sugen på att sitta på en uteservering idag.
Längesen jag fick njuta av en solnedgång vid vattnet! Finns det något mer vackert?

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0