Tisdag 5/7-11

Tänk att det redan är juli! Dock syns det inte på vädret, vi hade fan bättre väder i maj!
Gissa vad jag gjorde igår...ja va på museum med fågel!! Hehe många vet inte de här om mig men jag älskar faktiskt museum, särskilt historiska museum. Jag tänker att dåtiden har format oss till vad vi är idag och det är lite som att gå tillbaka i tiden :) Igår besökte vi iaf arbetsmuseum här i Norrköping. Jag älskar juh att jobba och är väldigt fascinerad av hur man jobbade innan maskinerna tog över typ. Men museet va mest en besvikelse tyvärr, där fanns inte mycket att se. Men vi hade kul ändå, jag låter bilderna tala för sig själva :P
Fågel valde det jobbiga sättet att titta på TV

Själv gick jag och hämta en stol bara :P

"Att köpa" lista

Det här väckte minnen :)


Vadå? Vi, nyfikna? Nääää :)

Vart väldigt besviken när en kvinna började prata i hörlurarna. Jag ville juh ha Linkin Park!

Blev så arg att ja klättra på väggar till och med!

Sen drog vi hem...

Så ser det alltså ut när fågel och jag besöker museum. Eller nja, de här e dom lite "finare" bilder. Dom inte så "fina" bilder glömmer vi :P

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0