Bland mina skor

Nånting jag retas väldigt ofta för av mina vänner och familj är att jag har väldigt mycket skor. VÄLDIGT mycket skor! Jag själv insåg inte riktigt hur mycket de va innan vi flytta. Trots att jag slängde en massa skor innan jag började packa så hamna jag med fem, stora, överfulla kartonger med skor!

Så i brist på annat tänkte jag sakta men säkert visa er alla mina skor. Då och då visar jag ett par och skriver en kort historia om dom. Ja, alla mina skor har en historia :P
Ovan ser ni det senaste tillskottet i min sko familj :) Jag älskar blommiga mönster på skor, speciellt till en för övrigt enkel outfit utan mycket färger.
Dessa ballerinapumps köpte jag i Stockholm för en vecka sen (från Din sko). Jag hade kollat in dom flera gånger innan när dom va på ordinarie pris. 249:-, inte så farligt men jag behövde verkligen inte fler skor så jag köpte inte dom. I Stockholm höll dom just på att märka rean och såg att skorna va sänkta till 149:-. Jag slog till på direkten, skitsamma om jag redan har mycket skor för enligt mig kan man aldrig ha för mycket skor och väskor :)

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0