In the end, it doesn´t even matter

För tre månader sen gick jag av en slump in på Linkin Parks hemsida och såg att dom skulle komma till Sverige den 14:e juni. Snabbt bokade vi alla biljetter, hotell och tåg. Sen började vi räkna ner. Månader blev veckor, veckor blev dagar, och nu sitter vi här och räknar timmar!


Om en stund ska jag börja packa klart, sminka mig och åka iväg :D Vi kommer hem imorgon kväll så tyvärr blir det lite dåligt med uppdatering. Jag vill juh verkligen njuta av varje sekund hehe men jag tidsinställer ett par inlägg som kommer dyka upp under dom här två dagarna bl.a en liten förklaring för hur man applicerar ögonkräm :) Vi hörs imorn <3

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0