Ta med lista

Va kul att det börjar strömma in nya läsare hela tiden! Välkomna allihop :) Jag har gjort om lite på bloggen så att ni som är nya här inte känner er helt vilsna :P Bland annat finns nu en liten kort text där jag beskriver bloggen (ovanför menyn till vänster). Sakta men säkert kommer jag ändra lite på bloggen men har ni några frågor under tiden så tveka inte, ställ dom :)


Förutom att pilla med bloggen hela dan har jag även börjat packa lite lätt :P Åker juh till Stockholm på tisdag, ja vet ja vet det är två dagar kvar juh men jag hatar att stressa hehe. Alltid när jag ska resa iväg någonstans och måste packa gör jag en "ta med lista". Det är ett grymt bra sett att se till att man får med sig allt man behöver! Börja med listan i god tid och skriv med precis allt du ska ha med, i detaljer ;)

Här har ni en del av min lista:
  • Tandborste/tandkräm
  • Rengöring/ansiktsvatten/kräm
  • Våtservetter
  • Bomull/tops
  • Plåster (hej skavsår!)
  • Pyjamas (ja, det har hänt att jag glömt det)
  • Smink/borstar
  • Plånbok (det har jag oxå glömt, inte kul)
  • Snacks
  • Laddare
  • Kamera (lovar massa bilder)
Behöver jag tillägga att våra konsertbiljetter står högst på listan? :P
Hur brukar ni göra när ni ska resa iväg? Skriver ni oxå listor? Vad har ni med er? Kul o veta juh :)

Kramar K

Kommentarer
Postat av: Fågel

hur får man smidigast med sig alla sina krämer o rengöringar utan att behova fylla väskan med massa tuber?

2011-06-12 @ 23:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0