Torsdag 23/6-11

God morgon bloggen! Trötter här, tror fan att det är vädret. Det är så mörkt och dystert hela tiden! Under vintern vet man ändå, då är man inställd på att det ska vara mörkt så man tänker inte på det. Men under sommaren blir man bara förbannad. Kom igen för fan!! Det är snart juli, inte november!! SHOW ME SOME SUN!!
En inte så glad jag som tänker "ta bort kamera jäveln!!!" :P Såhär såg jag alltså ut i onsdags förra veckan, på väg hem från Stockholm. Jag får jämt frågan "saknar du inte Stockholm?"
Jo, det gör jag. Hela tiden faktiskt. När vi va där kändes det som om jag aldrig lämnat de och jag kände mig hemma. Missförstå mig inte nu, jag älskar Norrköping och jag har accepterat att jag bor här nu. Men jag är född och uppvuxen i Stockholm, jag har mina rötter och minnen därifrån som inte går att släppa i första taget liksom.
Nu fick ni lite intressant fakta sådär på en torsdags morgon :P

Kramar K

Kommentarer
Postat av: liz

Förstår det. Men vf flyttade ni från sthlm? kram

2011-06-23 @ 13:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0