Red details

God morgon god morgon bloggen :)

Idag blir en väldigt hektisk dag för min del, mycket att fixa! Jag håller nämligen på med ett ganska stort projekt (som jag ska berätta om mer vid ett senare tillfälle) så nu är det massa grejer som behöver göras! Dessutom ska jag jobba idag, börjar om två timmar men jag måste duscha innan, ringa ett par samtal OCH hinna göra mig iordning!!


Men tro de eller ej så klagar jag inte :) Jag älskar mitt jobb, jag älskar projektet jag håller på med och jag älskar utmaningar! Men framförallt älskar jag mitt liv just nu :)

Bild på mig från i fredags då vi var på Make up stores visning.


Efter jobbet tänker jag svänga förbi Ica och ladda med massa onyttigt till min filmkväll med mig själv <3


Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0