Ur mina lådor: Face mist

Rotar man i mina lådor, i min väska eller på mitt jobb så kommer man garanterat hitta denna underbara spray! Jag testade den för första gången när jag var i London och har vart ett stort fan av den sedan dess.

Alla som har väldigt känslig hy som lätt påverkas av omgivningen (miljö, väder m.m) bör testa Vitamin E Face Mist från The body shop. Den lugnar snabbt ner huden, fräschar upp samt vårdar.

Långa arbetsdagar kan vara väldigt påfrestande för hyn särskilt om man jobbar mycket framför datorer eller i en torr miljö. Då är det bara att spraya lite av denna spray på ansiktet, lovar att den inte förstör sminket ;)
Vitamin E Face Mist finns att köpa på The body shop för 125:-

Kramar K

Kommentarer
Postat av: Vanesa

SV: Tack söta du ! Det var verkligen trevligt att träffa dig också och få prata lite ;) Vi ses säkert snart igen jag handlar alltid lunch där på la croissant hehe :P Kramis

2011-10-10 @ 18:08:36
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0