And if i die before i wake, i pray the Lord my soul to take


Såhär såg jag ut runt ögonen igår när det va dags för kyrka. Till kyrkan kör jag oftast på neutrala färger (om jag ens lägger skugga överhuvudtaget) så igår fick det bli skuggor från min lilla Dior palett. Den är så praktisk att ha med på semstern till exempel, dock är inte hållbarheten den allra bästa.

Ögonbrynen får ni gärna ignonera. Jag vet att dom är helt ojämna och ser rent ut sagt förjävliga ut. Men jag håller på att spara ut dom så räkna med att dom kommer se ut sådär ett tag framöver :)

Kramar K

Kommentarer
Postat av: Bella

kan du sluta stirra på mig!!!! :P

2011-08-08 @ 18:22:12
URL: http://bwiththejokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0