I have a dream

(Bild lånad från google)

Gaaaah! Jag är så sjukt sugen på att klippa kort!!! Det är så jäkla snyggt och praktiskt men jag vet att jag skulle ångra mig i samma sekund. Inte för att jag älskar mitt långa hår, det växer juh tillbaka. men för att jag aldrig skulle orka styla det! Jag sover hellre den extra halvtimman det skulle ta mig att styla håret varje morgon :P

Men visst passar Olivia i kort? Hon spås faktiskt bli nästa Jennifer Anniston just p.g.a hennes hår. Alla vi "Vänner" fans minns mycket väl hur hypad Jennifers hår var under 90-talet och början på 2000-talet, tjejer över hela världen ville ha hennes hår. Men nu sägs Olivia ha tagit över tronen för världens mest eftertraktade hår!

Därför tycker jag att Olivia Palermo får stå som dagens hårnspiration idag :)

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0