Tisdag 6/12-11

God lunch bloggen!

Jag börjar inte förrän klockan 16.00 idag så jag tänkte passa på att uppdatera lite här för första gången på länge :P
Fan de snöade igår!! Jag hatar snö, jag hatar kyla och jag hatar vintern! Sverige hade nog varit bästa landet i världen enligt mig om det bara vore sommar året om. Jag tror de kommer bli en tuff vinter i år igen. Tur att jag redan hittat dom perfekta vinterkängorna då hihi, visar upp dom sen ;)

Nu ska jag vika lite kläder och städa. Vi hörs sen!


På tal om kyla och vinter liksom haha! Min kollega och jag skulle ta lite bilder till ett event och det här är en av dom "lite finare" bilderna innan allt spåra ur :P

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0