29/7-11

Igår var det äntligen dags att färga fågels utväxt! Det vart skitsnyggt, verkligen superfräscht!! Resultatet får ni se troligtvis imorn för om några timmar kommer hon hit, då ska jag styla henne inför Style by Tyras premiär ikväll. Som de flesta av er kanske har hört så öppnar Style by Tyra sin första butik här i Norrköping och det ska tydligen firas big time! Så det blir att gå och checka läget, kanske fynda lite när dom ändå har 30% rabatt på allt, innan vi drar vidare mot Gud vet vart :P
Style by Tyra 89:-

Denna ring ska jag försöka hitta. Har vart sugen på att klicka hem den jag vet inte hur länge men ringar är ett känsligt ämne för mig :P Jag måste alltid prova, speciellt såna här tvåfingerringar.

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0