The End

I nästan tio år har jag vart ett stort Harry Potter fan, läst alla böcker, sett alla filmer och fullständigt förälskat mig i den magiska världen som J.K Rowling skapat. Jag läste ut den sista boken för längesen och har sen dess längtat och bävat inför den sista filmen. Har man följt något så länge blir det som en del av ens liv och ett slut känns nästan overkligt.
Igår va vi och såg den sista filmen, och precis som jag hade förväntat mig var det sorgligt. Nu finns det inget mer att se fram emot.

Filmen i sig va helt OK. Jag älskar att den var väldigt lik boken, dom hade inte ändrat mycket till skillnad från dom tidigare filmerna. Dock hade jag byggt upp mina förväntningar efter att ha läst massa recensioner och hört folk prata om hur "otroligt grymt bra" den ska vara. Den va riktigt bra, dock levde den inte upp till mina förväntningar. Jag hade förväntat mig mer action, mer hämnd och ilska samt lite större doser av sorg. Man måste nästan ha läst boken för att förstå filmen, men så är det juh oftast. Filmen är iaf sevärd, har ni inte sett den ännu måste ni se den!
Kramar K

Kommentarer
Postat av: Fågel

jag såg allt en tår där ett tag :P

2011-07-16 @ 13:36:10
URL: http://bwiththejokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0