Onsdag 22/6-11

Faaaan asså ja hatar att vakna så sent! Vakna för typ en timma sen och nu känns det som att hela dagen snart är över :( Nåja, solen verkar vara på väg fram iaf och jag ska nog ner till stan idag oxå för att fixa lite ärenden. Hann inte blogga mer igår för jag skulle till kyrkan där vi hade avslutning för bibelstudiegruppen. Hade riktigt kul och kommer kännas lite tomt nu på tisdagarna. Men i september drar det igång igen och jag rekommenderar att alla ni som är intresserade av att lära er mer om bibeln kommer till kyrkan i Brånnesta :)
Kavaj - H&M, Linne - ZARA, Jeansleggings - Vero Moda

Jag dammade äntligen av mina pumps som jag köpt på Din sko för två år sedan och använde dom för första gången igår! Riktigt sköna är dom oxå dock hade jag skavsår sen innan som nu bildat stora hål i mina fötter :(

Kramar K

Kommentarer
Postat av: fågel

Jag ska piska dig som en åsna för att du vakna så sent :P

2011-06-22 @ 13:44:07
URL: http://bwiththejokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0