Fredag 20/5-11

God morgon bloggen :)

Vakna med känslan av att jag dubbelbokat mig idag :S Den 20:e maj...känns som at jag borde vara någonstans just nu men jag har kollat kalenderna typ 30 gånger och fortfarande inget :S Skumt...

Hursomhelst blir det att njuta av det härliga vädret idag! Fågel kommer hit strax efter 3 och jag ska snart cykla iväg till Netto och handla lite morötter och dipp :)


Bjuder på en fin bild på Bella och Michel från bröllopsmässan som hölls i mars.
Håret är det självklart jag som gjort och den vackra klänningen kommer från Marias mode. Kan starkt rekommendera Marias mode till alla som är ute efter klänningar. Där finns jättevackra klnningar och personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma ;)

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0