Måndag 23/5

God morgon bloggen!

Har ni haft en trevlig helg? Jag har :) Hur kan det inte va trevligt när solen skiner liksom ;)
Ledsen att jag varit lite frånvarande nu i helgen men det har minst sagt varit fullspäckat! I lördags höll vi som sagt till på himmelstalund där vi hade loppis. Det va min första loppis där jag säljer och det va riktigt roligt! Mycket folk, härligt väder och fågel vid min sida...de kan aldrig va tråkigt med fågel :)

Idag jobbar jag till klockan 3 sen får vi se vad jag ska göra. Kommer va lite segt med inlägg idag oxå men ska försöka mobilblogga :)

Bild på mig från loppisen i lördags. Klockan va här 5 på morgonen = Inte morgonpigg :P

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0