Nyfiken i en strut

Va juh som sagt inne på Kicks idag för att köpa franslim. Jag har alltid använt franslim från Make up store men fick ett tips av en kompis att franslimmet från Ardell (som säljs på Kicks) är minst lika bra och billigare dessutom
Kicks 49:-


Kicks 50:- (erbjudande)

När jag kom fram till kassan och skulle betala såg jag att dom hade erbjudande på denna mascara (marknadsafton här i Norrköping) och eftersom jag länge velat testa den slog jag självklart till, även fast de sista jag behöver nu är ännu en mascara :P
Köpte även lite annat som jag visar upp imorn :)

Kramar K

Kommentarer
Postat av: natta

sv: ja.. du har rätt! Tycker det är rätt coolt med såna som kommer lång utan utbildning , som är självlärd :) ska ta och fundera lite på vad jag vill i framtiden och hur mycket pengar jag kommer ha haha! Finns ju kortare kurser som är lite billigare, då blir man inte utbildad makeupartist, men lär sig bedöma ansiktsformer, olika typer av sminkningar osv...



tack för dina tips gulliga kristin!!! kram

2011-05-26 @ 23:46:25
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0