Tisdag 18/10-11

Good morning sunshine :D
Jaa, jag har en bra morgon hihi :P Idag fick jag verkligen sova ut och det behövdes verkligen! Det har varit så mycket jobb och planering senaste veckorna så min sömn har hamnat lite åt sidan. Men inatt sov jag som sagt riktigt bra och nu är jag redo att möta ännu en dag full av planering. Jag har även ett viktigt möte idag som har med projektet jag berätta om. I veckan ska jag avslöja vad det är, jag vill bara "spika" det först :)
Jag funderar på att klippa kort. Asså kortare än vad jag har på bilden! Den här bilden är typ två år gammal. Grejen är att jag vet att jag skulle ångra mig sekunden efter. Kort hår kräver mer styling och jag orkar knappt vakna på morgonen så jag skulle tröttna snabbt. Men va fan, man lever bara en gång??

Kramar K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0